уторак, 7. март 2023.

Gomila knjiga

 kada je stigao paket

pun moje zbirke pesama

otišao sam u poštu po njega

jer nisam bio kod kuće

kada je trebalo da ga donesu


kada sam uzeo paket

odlučio sam  da

poštanske službenice ne vide

koliko se mučim da ga podignem


trebalo je sada da 

iz pošte krenem uzbrdo

pa uz stepenice do svog stana

sa rukama punim svoje poezije

u 80 primeraka


bio sam veoma srećan 

što se najzad pojavila 

moja zbirka pesama

a ruke su mi otpadale

i teško sam hodao

jedva hvatajući dah


baš je zahtevna ova literatura

šalio sam se sa sobom

ova moja poezija je teška


kada sam ušao u stan, 

odlučio sam da se malo odmorim

pa da onda otvorim paket


u stvari hteo sam da to uradim 

pred ostalim ukućanima

toliko sam uspeo da sačekam

mogu još malo


baš je lepa

okretao sam je i njuškao

nije loše ispala

ali baš je teška













Нема коментара:

Постави коментар