недеља, 20. август 2017.

Na računima

Na računima
koje mi redovno isporučuju
uvek pronalazim
nekakve  kriptične tabele
pune zanimljivih
i potpuno nejasnih brojeva

nešto je sabrano
i neki broj je oduzet

neko se trudio da reši
nekakav matematički zadatak
ali mi je potpuno nejasan razlog

jer na kraju je samo jedno
sasvim izvesno


poslednji broj je novac
koji ja
sa radošću dajem

Mozda ja u stvari plaćam njihov trud
da rade ovu matematiku
jer verujem da nije jednostavno
izmišljati uvek nove
i originalne tabele svakog meseca

Sigurno je to
 ne vidim šta bi drugo bilo

na njihovom mestu
ja bih samo iseckao
iz sveske na kvadratiće
nešto kao puškice
i napisao hemijskom olovkom
neku cifru koja mi se sviđa
i dodao ispod
-za uplatu

Mnogo je jednostavnije
i ne moraju da se izmišljaju tabele

jer šta mi ko može

plati inače sečemo
ili oduzimamo ili
nešto slično

pošto sam jako duhovit
još bih dodao
-plati stoko i mrš
i možda bih nacrtao smajli

Zašto ljudi komplikuju sebi život
nikada neću shvatiti

















Нема коментара:

Постави коментар