четвртак, 1. јул 2021.

Видимо се

 Желео бих да се мувам овде

још неко време, јер бих  да те гледам

и што мање сметам


Нека се томе све друго поклони:

себи сам одавно досадио

својим причама и упорним заблудама

од којих  не одустајем


музиком и речима које су 

сталне као маслачак на промаји


нека ми остане само око

друго ми не треба



Знам шта те чека, и мало ми те је жао:

1. због разочарања у пријатеље

2. сломљеног срца у љубави

3. свести о томе да си сам у свему 

4.  јер сви лажу

5.  најтежег помирења са 

самим собом.


Знам шта те чека, и мило ми је:

1. због револуције у стомаку и непроспаване ноћи после првог пољупца

2. плесања слободним стилом уз омиљену музику ( ваздушна гитара и замишљени бубњеви)

3. путовања

4. откривања шта све умеш, а ниси тога био свестан, а није ни тешко

5. топлоте сунца на лицу

6. мириса липе и дивље нане 

7.  врућег бурека  и хладног јогурта за доручак (посебно после пијанке)

8. укуса свеже самлевене кафе

9. влашког сира, домаће ракије од шљиве, дуње и јабуке

10. и можда ( али сумњам) откривања класичне литературе.


10 а. откривања библиотеке оног твог блесавог ћалета

свих тих прашњавих и буђавих светова

а који су баш за тебе

и у вези са тобом настали


видимо се дечко









Нема коментара:

Постави коментар