понедељак, 27. јануар 2020.

Хидрант ће ми се ускоро осветити

Једном ће изубијани хидрант
на првом спрату моје зграде
да се отвори и удари ме
свом својом лименом снагом
право у чело.
Одавно чекам да се то догоди.
Већ се дуго
непријатељски посматрамо.
Он је сведок мог сваког
закаснелог повратка.
У испражњени трбух без црева
трпали смо му паклице цигарета
јер нисмо смели у станове са њима.
Био је излепљен свим
предизборни налепницама
 које би могао да замислиш
ишаран именима група којима смо
покушавали да ископирамо слова
осмуђен нашим упаљачима милион пута
из чисте обести и досаде
зато стрепим сваки пут када пролазим
ходник је веома тесан и не бих могао да
избегнем његова вратанца
када најзад одлучи да ме тресне
и врати  ми за сва пљувања
за дане када ми је био бубањ и све
остале перкусије
знам да памти све наше приче из ходника
35 година дуге
и сигурно ме не воли

Осветиће ми се ускоро



1 коментар: