четвртак, 8. фебруар 2018.

Binarni OM 000

U mladom snu
sačekala me je
nasmejana Daena
bez odgovora ni na jedno pitanje

Pokazala mi je put koje se odvio kao
crna traka do sredine reke
tamo je trebalo da odem

Kada sam kroz tunel izašao
na drugu stranu
čekala je kočija sa upreglim
mršavim psom

sve zgrade su od pečene gline
i liče na razbijene sudove

brojgelovskih boja

Uvela me je u sobu pred kojom je
razgovaralo puno glasova
kao da je zabava ili svečani prijem

Sedeo sam udobno u fotelji
jako dugo
i ništa se nije dešavalo

Kada sam rešio da izađem
nastala je tišina a gomila se
razdvojila u špalir
kroz koji sam prošao

Bio sam slobodan da krenem bilo kuda
u Hamistaganu
ali nisam imao želja

Nakon buđenja sam začuđeno
na sebi, u ogledalu
primetio crveni trag preko
čitavih grudi

koji se dugo zadržao

Нема коментара:

Постави коментар