уторак, 2. август 2016.

To nije neobično

Razgovaram sa drugom
iz osnovne škole
kog odavno nisam video

Živeli smo u istoj zgradi
zgradi u kojoj ja
 i dalje živim

On je otišao odavde
poput mnogih koje poznajem
to nije neobično

Neobično je samo ono
što mi je rekao
o ljudima koje tamo
sreće na ulici

Nasmejani su, kaže.
Nemaju onaj tako poznat
izraz na licu
koji kod nas uvek vidiš

na koji si navikao
i nije neobično

Sve drugo je isto
ništa mi ne nedostaje,
kaže.


Pomislio sam
ne bi bilo loše
javljati se nasmejanim poznanicima
na ulici
svakog dana


i da je to
nešto obično



1 коментар:

  1. Ima i kod nas nasmejanih lica i to nije neobicno,sve je samo savar vaspitanja,ja mislim.Zelis da ostavis prijatan utisak na poznanika,nisu oni krivi za tvoje probleme koje imas u zivotu.A to kakav utisak ostavljamo ne govori o tome kakvi smo mi u stvari.

    ОдговориИзбриши